måndag 12 oktober 2009

såå trött


Usch vad trött jag varit idag.. Fast det är ju bara att vänja sig.. kommer ju att vara trött läänge framöver antar jag ;-)

Går runt och småfixar hemma.. Men nu tror jag minsann att precis allt är klart. Igår satt jag upp lillprinsens nya skalbagge lampa ovanför hans säng. Tog just ett kort men ljuset av lampan gör att man inte ser den.. lägger in bilden ändå..

Kan inte fatta att han snart ligger där i sängen... :-)

Nu ska jag gå och tvätta mej och krypa ner i sängen själv.. "hjäsp"

Nattinatti

4 kommentarer:

  1. Ser mysigt ut för lillprinsen.. :-)
    Har ni en sån där grön skalbaggelampa?
    Vi har oxå en :-)

    Kram å godnatt!

    /A-K

    SvaraRadera
  2. Hallo där! Vilken fin blogg du har fixat. Jag har röstat på namn oxå :) hihi. Är ni inte ense än? Det ska bli jätte spännande, hoppas allt går bra, jag ska hålla tummarna. vilken tid på torsdag?? Sen måste ni säga till när ni orkar med besök, vi längtar å få träffa er nya medlem. Hälsa hela familjen. Kram / Gitta

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag ska också snittas på torsdag, vi har stött på varandra på Familjeliv :-) Det känns skönt att du som gjort det innan inte är nervös, själv skulle jag vilja hoppa av nu, hua! Det kommer säkert att gå bra och belöningen är väl värd det. Jag går också här hemma och pysslar och bäddar bebissäng precis som du. Lycka till!!
    /Annika

    SvaraRadera
  4. Gud vad fint det ser ut!! Lillen får det mysigt han....Stort lycka till nu på torsdag!
    /Frida v J

    SvaraRadera