onsdag 21 oktober 2009

Första promenaden med barnvagnen


Inatt sov Melvin/Albin mycket bättre så jag kände mej riktigt utvilad när jag vaknade. Var mysigt på morgonen att alla var hemma en stund. Peter gjorde iordning frukost till Lucas som skulle till skolan medans jag ammade sen borstade jag Lucas tänder med mini i famnen, han sover såå sött och djupt när han sover :-)

Peter åkte iväg på ett möte med sitt jobb en sväng idag och då passade jag på att gå ut med Melvin/Albin i vagnen för första gången. Promenerade till affären och runt lite i sköndal och sen till lucas skola. Där blev vagnen "stormad" av 15 barn som flockades runt den.. "Ååååh vad söööt!!!!!!! " och massa fingrar ville ner i vagnen men alla lyssnade då jag sa att dom fick se men inte röra :-)

Lucas var såå stolt över sin fina lillebror och ville köra vagnen hela vägen hem..

Goa barn man har :-)

1 kommentar:

  1. Hej,

    Jag är vän med Cissi och när vi pratade idag fick jag höra att du fått en liten, och även att du har en blogg.
    Eftersom jag är totalt bebiskär ( sitter fortfarande i sedan min sista kom ) var jag tvungen att kika in.

    Underbart söt liten Albin/Melvin ni fått! Stort grattis!
    Hoppas han ökar i vikt som han ska och att storebrors tänder mår bra :-)

    Kram Katja

    SvaraRadera