fredag 30 oktober 2009

fredag


Idag började Peter jobba.. Så nu är man ensam med lill Melvin :-) Helt ensam var jag dock inte idag för Lucas är ju hemma från skolan och har lov. Han hade dessutom en kompis som sov över inatt så det vart inte så ensamt alls imorse :-)

Efter frukost och dusch åkte jag,Lucas och Melvin till Farsta med bussen. Vi hade tid till bvc för att väga Melvin som nu gått upp till exakt 4000g :-) Han var nu 54cm lång så dom måste mätt fel på bb då de fick längden 50 cm.. så mkt kan han inte växt på bara 2 veckor juh :-O

Efter bvc handlade vi massa blöjor och våtservetter på mitt jobb.. Det är inte klokt vad Melvin bajsar..VARJE blöja innehåller senapsgult kladd..skulle tippa på att det typ går 20 blöjor på ett dygn :-O

Vi shoppade en ny mössa till Lucas oxå och alvedon för han har ännu lite ont i sin brutna hand..

Nu när vi kom hem har jag städat och fixat lite hemma medan Melvin sov vidare i vagnen.. Klockan 15 får vi gäster.. Rosie, Mats och lilla Christoffer :-)


Igår föresten skrev jag ju inte.... Vi var i Nacka forum och handlade födelsedagspresenter till Lucas.. Melvin ville mest bli buren av pappa.. Självklart fick han det..för bortskämd blir han allt :-)

När vi kom hem igår sedan fick vi besök av min kompis Anna. Hon hade med sig supercoola kläder till Melvin. En ACDC body och svarta byxor och strumpor.

Han har på sig kläderna idag och ser stört häftig ut :-)

Tack snälla Anna!!!!


Bilden ovan är från shoppingen i Nacka igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar