torsdag 1 oktober 2009

magont



För mej blev det en tripp in till förlossningen på sös igår.. hade kramper/värkar i magen från 16-2o var tionde minut ungefär.. fast det kändes inte som förlossningsvärkar.. Mera som om att det var magsäcken eller tarmarna som krånglade.. Åkte in vid 23 tiden då kom det med 30 minuters mellanrum.. Blev kopplad till en ctg -kurva och den såg jättefin ut Så det var INTE bebben.. Men shit vad obehagligt med sån smärta :-O
Det kan ha vart för att jag åt en halv ask vindruvor och ett äpple och det blev någon slags magsyre attack.. men dom visste inte säkert.. eller njurarna..
Idag har jag bara ett lätt svidande hela tiden men inga attacker..
Tur man har så stora barn så Isabelle kunde "passa" Lucas när vi åkte in. Vi åkte vid 23 tiden och var hemma vid 1 tiden. Lucas märkte inte ens att vi varit borta :-)
Idag blir det till att ta det lugnt, bädda ner mej i soffan och läsa min nya bok.

3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Kollade på familjelivs forum om "Barn som väntas i höst runt Farsta!" Jag bor själv i Huddinge så det var ju rättså nära :)
    Snubblade på din adress till bloggen, så jag vart nyfiken! Måste bara tala om att din blogg är jätte fin!!!
    Hoppas allt går bra med magen och kejsarsnittet.
    Hälsningar MIA (www.mtbq.wordpress.com)

    SvaraRadera
  2. Hej hej!!
    Tack så mycket :-)
    Ska kika in på din sida med ;-)
    mvh jeanette

    SvaraRadera
  3. Vila och ät hälsosamt Peter har fått en diet av mig! Jag sov dåligt hela natten då jag tänkte på dig.Skönt att det löste sig.Eva

    SvaraRadera