tisdag 13 oktober 2009

2 dagar kvar nu..


2 dagar kvar tills vi har lilla sonen hos oss... fortfarande en helt overklig känsla..

Idag har jag vart nere i sköndals centrum och lunchat med Tove, sen drack vi kaffe framför förlossningskliniken hemma hos oss. Sen åkte vi bil tillsammans till skolan och hämtade våra söner.. Skönt att slippa gå då jag känner mej rätt tung nu..

Nu har gjort en fruktsallad som jag ska njuta av framför plastikkirurgerna på tv4+ . Gott med frukt och såå nyttigt, man kan ju behöva "vitamin boosta" nu innan snittet.. ska dricka lite granatäppeljuice till oxå :-) smarrigt....

3 kommentarer:

  1. Lycka till med snittet!!! Jag har kollat in då och då på din sida. Har märkt att vi är lite "lika" hi hi hi.
    Jag skriver också i min blogg för släkt och vänner som inte bor nära. Lycka till nu med bebban:)
    www.mtbq.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. hihi, jag sitter också här och äter fruktsallad, sista vitaminboosten :)

    SvaraRadera
  3. Lycka till imorgon, faster eva!

    SvaraRadera