fredag 9 oktober 2009

Oväntad tripp till stan


Imorse när jag satt vid datorn och chattade och surfade frågade Tove mej om jag skulle med in till stan en snabbis. Hon skulle in och träffa Doktor Alban på östermalsmtorg.. :-) Tove hade fått i uppdrag av en kompis att spela in en videohälsning med Alban som några som skulle gifta sig skulle få..
Så sagt och gjort åkte vi in till stan och mötte upp Alban.. Han muttrade lite då vi blev lite sena men annars var han trevlig :-)
Sen åkte vi till Enskede och lunchade på en thai resturang, det var kanongott men starkt så jag hoppas jag inte får halsbränna nu :-O

Nu ska jag dona lite hemma och sen hämta Lucas i skolan.
Han kommer hit i helgen redan.. mysigt :-)

4 kommentarer:

  1. Hamna på Din blogg av en slump...Tycker Din son ska heta Wilton....

    SvaraRadera
  2. ja... inte så tokigt... Tack för tipset :-)

    SvaraRadera
  3. Nja Wilton är inte ngn favorit för herr´n i huset :-) Men visst fint namn. / Blivande pappa Peter

    SvaraRadera
  4. Äntligen kom jag in..!
    Skrev nog med 2 g i "blogg"..Men var ju inne i din blogg förut och då skrev jag ner adressen med 2 gg. Ja, ja så kan det bli;-)
    Alla namn är ju fina, men jag tycker själv att Colin är ursnyggt :-)

    Snaart kommer han ut :-))

    Kraam A-K!

    SvaraRadera