fredag 2 oktober 2009

Nu ere´fredagsmys...


Idag kändes det fakiskt lite bättre i magen. Nu får jag bara ont om jag böjer mej ner eller gör plötsliga rörelser då värker det som sjutton.. Så idag ville jag ut lite, så jag och Tove åkte till farsta och shoppade lite :-)
Köpte ett par mjukisbyxor till Lucas, han hatar att alltid ha hårda jeans med jobbiga knappar. Sen blev det 3 par trosor till mej.. "riktiga" trosor för engångsskull. Som trebarnsmamma kanske man ibland ska skippa stringisarna ;-)
Köpte 2 nya diadem också då dom är såå bra att ha när man inte hinner tvätta håret, eller bara har en "bad hairday" Kommer säkert väl till pass när bebben anlänt :-)

Nu håller jag och Isabelle på att laga mat, det blir potatisgratäng med massa vitlök och fläskfile´. Sen kommer Tove och hennes dotter Jonna hit och tittar på idol med oss :-) Nu kom just mannen hem från träningen så jag ska pussas lite med honom och sen kolla till gratängen i ugnen..
Trevlig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar