onsdag 7 oktober 2009

Födelsedag


Idag tog jag lite sovmorgon igen.. skönt att passa på medans man kan :-)
Sen åkte jag till stan och mötte upp 3 andra blivande mammor på Åhlens city. Vi lunchade och pratade så tiden bara rann iväg :-) jättetrevligt var det. Det roliga är också att vi alla 4 ska snittas nästa vecka tis,ons,tors och fre..

Efter lunchen kollade jag runt lite på stan och sen åkte jag till farsta och mötte upp Isabelle. Vi köpte lite presenter och annat smått. Sen kom Peter som för övrigt fyller år idag.. GRATTIS GUBBEN!!!! Då köpte vi med oss mat hem, sallad till Isa och mej och wok till Peter. Hemma blev det sen lite presentöppning.. Av mej fick han 2 tröjor och ett hårvax och av Isa duschkräm och en energibar.

Nu har Isa och Peter gått och lagt sig.. bara jag och bebben är vakna. Tittar på big brother reprisen..den håller dessvärre på lite sent, till 01. Men å andra sidan behöver jag ju inte ställa någon klocka imorgon heller :-) skönt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar