tisdag 3 november 2009

Tisdag


Idag var Melvin lite "tjorvig" på dagen, han ville gärna bli buren. Och när han väl somnade då somnade jag också. Så jag lyckades inte sminka mej innan kl.15. Kom på att vi fått ett bärsele av faster Eva och stoppade ner Melvin i den. Kanon var det :-) Kunde laga mat med Melvin på magen och han sov såå sött i den samtidigt.
När Peter kom hem från jobbet åt vi först middag och sedan åkte vi till Farsta för jag behövde köpa lite småsaker; mascara,hårfärg och strumpor till Melvin.
Köpte även en ny napp till honom som är extra liten.. 0-2 mån. Den var jättebra och han spottar inte ut den hela tiden som han annars brukar göra. Peter gick sen och tränade och då passade jag och Melvin på att besöka min mamma och pappa. Det var mysigt :-) Nu vill Melvin ha mat.....

2 kommentarer:

  1. Lilla melvin skötte sig exemplariskt under besöket i farsta centrum. Det var mysigt att få putta barnvagnen..

    SvaraRadera
  2. melvin ser ut att ha det bra i selen!faster

    SvaraRadera