onsdag 11 november 2009

Bvc


Idag var jag på bvc med Melvin och det gick kanon. Nu har han ökat ordentligt i vikt. Han väger nu 4500 g och är 55,5 cm lång. Så nu har han iallafall återhämtat sig och uppnått mer än sin födelsevikt som var 4100g.

Tove var med på bvc, vi promenerade dit från sköndal och sen hem igen. Det var superskönt :-) Första långa promenaden efter kejsarsnittet men jag har absolut inget ont alls. Ska bli skönt att börja träna sedan också. Gick upp 20 kilo under graviditeten och har nu gått ner 13 så hela 7 kilo är kvar.. Men det är ju några månader kvar innan "beach 2010" så jag hinner nog få bort några till.

Igår var jag och Melvin i stan för första gången, vi åkte buss och tunnelbana och det gick jättebra. Sen lunchade vi på kulturhuset med 4 andra mammor med oktoberbebisar. Det var mysigt.

Imorgon ska jag och Melvin åka och hälsa på Cissi och lilla nyfödda Emma.

1 kommentar:

  1. Jag var ju med på BVC och vill minnas att vågen stod på 4 510g, SÅ DET SÅ!!Tack för idag :-)

    SvaraRadera