måndag 9 november 2009

Måndag


Idag har jag och Melvin vart i Farsta och lunchat och fikat med min förra arbetskamrat Jessica. Melvin skötte sig bra, skrek bara en stund innan han fick ny blöja och mat. Sen åkte vi buss till fritids och hämtade Lucas. Vi lagade middag och Peter kom hemfrån jobbet och Isa från skolan. Isa var bara hemma en kort stund för hon skulle tillbaks till skolan och vara med i en cabare´ och Peter var inte heller hemma så länge för han skulle träna. Melvin var på kinkigt humör på kvällen så jag "tuttade" honom massor..det funkar alltid. Synd att Peter inte har tuttar och kan avlösa ibland ;-)

Jag bar runt Melvin i bärselet hemma och det funkade kanon, han somnade. Men han vaknade såklart så fort jag la ner honom på sängen :-O

Nu har Peter tränat klart och bär runt på Melvin så jag ska genast passa på att duscha innan han vaknar igen :-O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar