onsdag 18 november 2009

Lååång dag i Farsta


Natten till idag sov Melvin inte riktigt som vi ville. Han vände på dygnet lite och ville vara vaken inatt. Så imorse var jag såå himla trött. Men efter morgonmålet somnade Melvin om så jag bäddade ner mej själv i soffan också och vaknade inte förens kl.11. Det behövde jag :-)
Sen promenerade jag,Melvin och Tove till Farsta centrum i regnet. Tove skulle träna så jag gick runt med Melvin sålänge och tittade i alla affärer. Impulsköpte en jacka också men den var billig och jättefin :-)
Sen tog jag och Tove en kaffe samtidigt som Melvin käkade tutte.
Tove var sen tvungen att åka hem men då valde jag att stanna i Farsta. Mamma och pappa kom ner och då blidde det en fika till.. :-)
Sen kom min käre man till farsta också, han köpte en ny skjorta och ett skärp. Sen åt vi middag på Il piato, pasta/kycklingsallad med saffransdressing..mmmm
Melvin var så söt hela dagen. Han låg och tittade i vagnen utan att gråta. Det är väl mycket att se i centrum, massa roliga lampor och färger.
Nu har han somnat i soffan och jag hoppas att natten blir bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar