måndag 23 november 2009

Helgen som varit


Har inte skrivit på flera dagar nu.. sorry!! ;-)
Har haft fullt upp denna helg. Det har festats och städats i helgen. I fredags var det först makens tur, han var ute med jobbet och slog runt rejält. Jag och Melvin var ensamna hemma och bara mös. Tittade på idol och dansade med Melvin framför tv:n. Vi bäddade åt Peter på soffan också då jag inte vågade låta honom sova med Melvin när han var onykter.



Vi har ju Melvin i sängen med oss. Med facit i hand vet jag inte om vi kanske borde bäddat någon annanstans åt honom typ i badrummet eller nått ;-) Utan att avslöja för mycket kan jag säga att Peter fick tvätta mattan och soffan på morgonen sen och att jag inte var så himla glad.
På lördagsmorgonen var vi alla trötta men var ändå tvungna att gå upp tidigt och fixa med Lucas disco han skulle ha. Massa popcorn poppades och sen gick vi till lokalen och fixade. Festen pågick sen i 2 timmar och det var inte " en promenad i parken" Vissa var mer vilda än tama men vi alla överlevde och Lucas var såå glad över alla sina presenter :-)
Isabelle och Lucas var inte hos oss i helgen egentligen men båda kom hit bara för discot och åkte sen igen. Så på kvällen slocknade jag,Peter och Melvin i soffan.

Söndagen sen var det storstädning hemma som gällde och städning i festlokalen. Vi klämde in lite shopping i Farsta också och på kvällen kom Melvins mormor och morfar på besök. Trevligt :-)

1 kommentar:

  1. det var juh snällt att du bäddade i soffan:-) och olyckor kan ske.... men jag var iallafall med på disco fixandet, täckte fönster med svarta sopsäckar

    SvaraRadera