söndag 20 september 2009

Söndagsmorgon

Godmorgon!! Härligt väder är det idag :-) Alla är vakna men vi tar det lite lugnt till att börja med idag med.. Lucas sitter i badkaret och leker och sjunger och Isabelle är i sköndalskyrkan. Hon ska börja i en konfirmationsgrupp idag. Tänk att hon blivit såå stor.. känns som det var igår jag "konfade" mej..

När hon kommer hem ska vi åka till Skopunkten och köpa skor. Dom jag köpte förra helgen gick sönder när jag bara provade dem hemma.. ( hmm kanske inte den bästa kvaliten) Ska dock passa på att köpa skor till Isa också när jag åker in och byter mina, för då får man hennes för halva priset :-)
Så här såg dom ut som gick sönder...

1 kommentar:

  1. snygga,men vad dåligt att de gick sönder på en gång! jag har dammsugit bilen tillsammans med martan, no comments fick huvudvärk! eva

    SvaraRadera