tisdag 15 september 2009

Nu ryker vigselringen


Det är inte fullt så illa som rubriken antyder..

Men vigselringen och förlovningsringen får flytta till en kedja runt halsen från och med nu. Fick nyss tokpanik då jag insåg att vigselringen fastnat riktigt ordentligt :-O Det gick åt en heldel yes diskmedel och 10 minuter men tillslut fick jag som tur var av den :-) Fyy.. läskigt.. När jag var gravid med Lucas svullnade jag också och pappa fick klippa av en av mina ringar..Det hade INTE vart kul att klippa sönder vigselringen......

2 kommentarer:

  1. ja visst är det tråkigt när man får ta av sig dem! Är ju som en del av en, jag känner mig naken utan ringarna. Har fått på mig förlovningsringen igen, men av nån anledning får jag inte på mig vigselringen..????
    kram Eva Stridh

    SvaraRadera
  2. det var det värsta!!!!!
    jag är ochså sväld men det är tyvärr inte vätska.....kram eva

    SvaraRadera