tisdag 22 september 2009

Känner mej tung och tjock...



Känner mej bara större och större nu... Här är en 2 bilder det skiljer rätt många kilon i mellan.... Vill börja träna igen ;-)

Förutom att jag känner mej tjock och tung är det bara bra. Har jobbat ett normalt pass idag mellan 10-18 och lite känns det i ryggen nu. Men nu har jag bara 2 dagar till kvar att jobba :-) Sen hoppas jag att killen därinne inte får för sig att komma ut tidigare. För det vore ganska skönt att hinna vila upp sig i 2 veckor innan snittet.
Är törstig HELA tiden och självklart inte sugen på vatten dessvärre. Vill ha LÄSK LÄSK LÄSK...... Men försöker lägga band på mej och kompromissa med lätt dryck.. Innan graviditeten drack jag mycket light/zero läsk men det har jag inte vågat dricka så mycket av nu då det nog inte är så bra för bebben.. Nu ska jag gå och dricka vatten och lägga mej en stund i soffan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar