söndag 20 september 2009

Fortsatt bra söndag

Efter Isas konfirmation åkte vi till Sickla köpcentrum och besökte skopunkten. Där reklamerade jag mina trasiga skor..Sen provade jag och Isa skor i typ 40 minuter... Sen gick vi därifrån med 3 par skor :-) Isabelle fick 2 par stövlar, ett par varmfodrade och ett par svarta med klack.. och jag ett par halvlåga skor utan klack..

Totalt kostade alla 3 par stövlar 598:- nästan gratis...



När vi kom hem bjöd hyresgästföreningen på middag.. nästan hela Sköndal var där- Vi fick grillad fläskkare´ grillade hamburgare,potatis,sallad och bearnaise sås.. Jätte mysigt faktiskt och barnen hade kul i parken utanför.. Nu ska jag snart natta Lucas och lägga mej i soffan med fötterna i vädret.. Dom är sjukt svullna..

1 kommentar:

  1. Vilka snygga, gillar dina jeanette! Vi äter pasta soppa boun appetito!!Eva

    SvaraRadera