tisdag 1 september 2009

1- årig bröllopsdag


Nu har jag inte skrivit på några dagar då det varit mycket på sistone. Har jobbat hela helgen som var och var ute på möhippa däremellan.. Var ute och åt grekisk mat med tjejgänget och därefter blev det en svängom på krogen.. Lite annorlunda känsla att vara i den miljön med den stora magen och utan att kunna dricka. Ville inte ens köpa alkoholfria drinkar då jag var rädd för att folk skulle tro att jag drack.. knasigt egentligen... Drack läsk istället..

Sen i söndags var det min och Peters första bröllopsdag. Tänk att tiden gått såå snabbt. Det firade vi med att gå ut och äta god mat. Visserligen gick vi "bara" till Sköndalskrogen men dom har ju god mat. Fick superfina rosor av Peter också.. Han är såå goo :-) Skämms då jag inte hann köpa något till honom.. Han kom ju direkt till jobbet och mötte upp mej när jag slutade.. Men jag bär ju hans barn.. det får kanske räknas som en present ;-)

Kvällen avslutade vi med att titta på film och mysa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar