söndag 13 september 2009

Ledig söndag


I helgen var det min och Peters barnfria helg och i vanliga fall jobbar jag ju alltid dessa barnfria helger men nu när jag gått ner i tid så är jag ledig söndagar. Såå skönt att vara både barnfri och jobbfri.

Vi åkte in till stan först, där var vi på Webhallen där Peter skulle köpa lite saker, sen köpte Peter jeans och jag hittade en stor snygg väska till att ta med till bb sen. Ska genast börja packa ner typ mjukisbyxorna och amningsbehån :-)


Efter stan så åkte vi till Sickla köpcentrum, där köpte jag ett par skor. Låga stövlar med typ ingen klack för ovanlighetens skull. kan ju vara skönt med ett par "normala" skor nu oxå när fötterna är svullna.

Sen lunchade vi på ett Italienskt pastaställe "Tutto italia" Riktigt gott var det. Åt nån slags Canelloni med mozarella och köttfärs.

Sen blev det storhandling på Willys. Imorgon är "alla" barnen på plats igen och kylskåpet måste vara fullt. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar