fredag 11 september 2009

Gratis är bra


Idag är jag ledig igen. Har ju börjat ta ut halv havandeskapspenning vilket innebär att jag bara jobbar 15 timmar i veckan. Det känns jätteskönt faktiskt. Det blir mycket ut och luncha och fika med dom vännerna som utav olika anledningar också är hemma om dagarna. Det är mysigt :-)

Än sålänge idag har jag suttit vid datorn och kollat runt på mina favorit sidor: Familjeliv och Facebook. Och letat lite gratisgrejer på nätet.. Gratis är bra :-) Har beställt ett startkitt från babyproffsen med blöjor,våtservetter,blöjhink mm..helt grais såklart. Och nyss gick jag med i Go boken http://www.goboken.se/

Där får man ett superbra välkomstpaket, med blandannat en "Boken om mig" bok till bebisen som jag ändå tänkt köpa.

Snart ska jag åka och luncha med Tove :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar