fredag 4 september 2009

Mysig ledig dag idag..

Idag var jag ledig och startade dagen med lite sovmorgon.. Först gick jag upp med Lucas och gjorde frukost och såg till att han kom till skolan sen kröp jag ner och sussade en stund till :-)

Sen träffade jag Acki i Globens centrum. Vi lunchade på Röde kvarn, dom hade buffe för 68:- , helt okej mat... Sen strosade vi runt lite i affärerna. Köpte ett par mjukisbyxor till mej som jag kan ha sedan när jag är nysnittad. Kan ju vara skönt att äga ett par sköna byxor också, inte bara tajta rätt obekväma jeans..
Sen hämtade jag Lucas från skolan, han spelade lite playstation när vi kom hem och jag planterade lite på balkongen. Bytte ut de döende "sommar blommorna" mot ljung som klarar sig i kylan. Det blev mycket mysigare på balkongen :-)


Mös sen hela kvällen med familjen.. Åt kycklinfile´med ris och tzatsiki och ingen av ungarna klagade (om inte lille grodan i magen tyckte tzatsikin var stark förstås) Sen tittade vi på Legenden av Zorro innan Lucas fick krypa i säng.. Nu sovar han såå sött.. borde kanske vi också göra.. Är jättetrött.. Börjar verkligen känna mej gravid nu.. Inte så konstigt kanske.. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar