fredag 11 september 2009

små shopping


Nu har jag vart i Farsta centrum och lunchat med Tove. Vi åt god pasta/ saffranssallad på ill Piato. Sen så var vi ju tvungna att shoppa lite småprylar också. Vi är ju tjejer ;-) Jag forstätter att förbereda mej för bebbens ankomst, så jag köpte Inotyol salva och bröstvårtskräm från apoteket. Sen blev det schampo,Balsam och duschkräm i miniatyr förpackningar att ta med till förlossningen sen. Det enda jag köpte som inte var bebisrelaterat var ett par örhängen och ett halsband (halsbandet ej med i bild,det hänger runt min hals)

Nu när jag kom hem hämtade jag paketet från Pippilotta som innehöll skötväskan vi beställde häromdagen..den verkar vara toppen :-)

Nu ska jag lägga mej i soffan med fötterna i vädret för att få ner svullnaden lite..

Hörs sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar