tisdag 15 september 2009

För tidigt eller försent..


Idag jobbade jag 4 timmar. Mellan 12-16.15 och ändå kändes det faktiskt lite tungt att jobba. Har börjat få så ont vid mina revben..det svider hela tiden. Killen där inne har sina fötter så högt upp hela tiden då han förmodligen är rätt lång.. Men nu är det ju bara 4 veckor kvar tills man får belöning för mödan :-)


Efter jobbet stressade jag som vanligt för att hinna till fritids och hämta Lucas så snabbt som möjligt.. Kom inspringande kl.16.40 nästan med andan i halsen.. och då säger Lucas " Näää.. vad tidigt du kommer!!" För någon vecka sedan när jag kom vid samma tid sa han " Nää, vad sent du kommer!!" Hmm.. när sjutton är då lagom att komma tro ?!!!

Hur som helst hade jag hunnit köpa det där smöret jag hade behövt köpa innan jag hämtade Lucas för jag fick ändå sitta och vänta i 20 minuter medans han avslutade lego bygget och sen städade upp altsammans igen.. ´Det var tusen bitar på golvet och jag tipsade om att han skulle hämta en sop och skyffel och det gjorde han.. Vet inte om det vart smidigare då han istället tog bitarna för hand och la dem i skyffeln och sen i lådan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar