onsdag 22 maj 2013

Vikt

Jag har tränat lite dåligt på gymmet på sistone men för det slarvar jag ingenting med maten.
Går sakta men säkert ner i vikt. Har promenerat massor och äter nyttigare. Har nu gått ner 4 kilo sedan den 7 april och jag märker stor skillnad.
Nu sitter mina byxor i storlek 34 perfekt igen och dom kunde jag inte knäppa sedan efter jul.

I New york var det inte heller svårt att hålla vikten. Vi promenerade så mycket och var dåliga på att äta lunch. Oftast blev det bara en stor kaffe från Starbucks och en middag senare.
Här är dagens lunch



Ägg är supergott :)

2 kommentarer:

  1. lunch..............

    SvaraRadera
  2. Alltså vilka sträckor hittar du här i vårt område? Vet lixom inte vart man kan gå, för jag inte känner till så mycket... vart går du mot? Farsta, Gubbis, vattnet och sen då?

    /Grannen

    SvaraRadera