onsdag 29 maj 2013

Tantskor

Inte nog med att jag ska köpa en lite tantigare variant på cykel.. Nu har jag införskaffat ett par tantskor också :-0
Nu jädrar går det utför ;)
Var inne på Eurosko igår för att hitta ett par sköna skor att promenera i. Jag går ju både till jobbet och hem nästan varje dag nu och klackskor är ingen bubblare att gå långt i.
Hittade ett par softwalks som var såå sköna. Men särskilt snygga är dom inte. Rentav väldigt tantiga ;)
Men jag vet inte vad som flög i mej för jag slog till., jag som alltid gått efter mottot "vill man vara fin får man lida pin" borde ha valt de snyggaste skorna och inte de skönaste.
Idag funderade jag på om jag skulle lämna tillbaks dem men sen tänkte jag att va fasen jag kör med tantskorna och hoppas på att jag inte skämms ihjäl ;)
Åkte till Farsta med dom och ingen skrattade så jag hörde iallafall ;) och inga skavsår fick jag.










1 kommentar: