måndag 6 maj 2013

Måndag

Nu börjar måndagen lida mot sitt slut vilket är rätt skönt :)
Har jobbat idag som vanligt och sen bad jag Peter hämta Melvin från dagis så jag hann träna direkt efter jobbet. Det är ju mycket smidigare för mig att träna direkt då jag ändå jobbar så himla nära gymmet.
Här är en gymbild ;)



Har glömt att lägga in foton på det vi odlat ute i trädgården förresten. Nu har jag inga bra bilder i mobilen men lägger in de jag har..






I lådan har vi planterat jordgubbar, gräslök, citronmeliss, dill, tomater och ruccola. En salig blandning :) ska bli intressant att se ifall det blir nått :)
Lådan fick vi av våra snälla grannar Jessica och Jocke.
Nu ska jag smyga ut ur Melvins där jag suttit i mörkret och bloggat från mobilen och nattat lillemannen :)



3 kommentarer:

  1. lillskrutten vad skont du ser ut att ha det!!vilka fina lakan! var har ni kopt dem?faster

    SvaraRadera
  2. Hej faster! :-) Lakanen är från Ikea.
    Jag har plockat fram 2 väskor so jag och Isabelle ska ha nästa vecka då vi åker till Ny och Melvin har lekt med den ena hela kvällen.. " Jag ska flyga till Eva och Tino med min väska" sen har han dragit runt med den överallt :-)

    SvaraRadera
  3. Fin bild på dig, synd att du tränar på SATS annars hade vi kanske kunnat tränat ihop någon gång och kanske t.o.m samlat ihop några av oss grannar som tränar.. som Lina tex för att peppa varandra lite mer. =) Men du klarar nog det där själv så bra.. Duktigt gjort.

    Fint med det ni gjort på gården.

    SvaraRadera