onsdag 8 maj 2013

Studsmatta

Idag har det vart en toppendag.
Det blev inget gym för mig utan istället passade jag på att ta en 1 timmes promenad i det fina vädret. Köpte med mig den nya lite udda sorten på Loka. Den med chokladsmak. Den var faktiskt rätt god. Fast lite skum ändå ;)



Sen hämtade jag Melvin och vi handlade och var sen ute i trädgården hela dagen. Vi cyklade och fikade. Isabelle kom också ut från sitt vampyrnäste och fikade med oss och vi planerade NY resan lite.



Sen när pappan kom hem grillade vi och monterade ihop studsmattan som Peter köpte idag från trampolinexperten. Den fick plats perfekt och var alldeles lagom stor. Melvin är såå glad och ville aldrig kliva ner ifrån den. Dessvärre har inte skyddsnätet kommit ännu så den är ju lite farlig innan nätet kommer på plats.







2 kommentarer:

  1. ja det ar farligt min bror har valdigt svart att halla sig i skinnet, ramlar han ned fran studsmattan blir det ett valdigt grin!faster eva ;)

    SvaraRadera
  2. ha ha ha :-) ja, det ska gudarna veta.. då stämmer han trampolinexperten ;-)

    SvaraRadera