tisdag 7 maj 2013

Härlig dag

Vilken underbar sommardag vi haft idag.
Isabelle lämnade Melvin på dagis imorse eftersom hon ändå var klar ( var vaken hela natten ) jag startade dagen med att plocka undan och bädda alla sängar. Det är ju tisdag ojämn vecka och det betyder att städtjejen kommer.
Hon ska komma vid 12 men kommer alltid för tidigt :-/ redan kl 11. Jag satt och solade som bäst på altanen när hon stövlade in. Så jag och Isabelle fick packa ihop oss och gå hemifrån.
Vi promenerade i det underbara vädret till Farsta. Jag gick till jobbet och Isabelle gick upp en stund till mormor.
Efter jobbet valde jag att skippa bussen och promenera hem också :)
Så iallafall 6 km blev det idag.
Väl hemma blev det knäckebröd med makrill till middag och en grapefrukt. Makrill är ju såå gott och nyttigt :)
Nu har jag fyllt i dagens matintag och motion på Shape up appen. Och jag har lite kalorier kvar jag får äta.. Hmm eller så låter jag helt enkelt bli ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar