lördag 11 maj 2013

Tidig morgon

Godmorgon!
Sitter på bussen på väg till jobbet. Har klivit upp kl 4.50 men känner mig ändå förvånansvärt pigg.
Idag skulle jag hunnit med massa saker men var tyvärr tvungen att välja bort den ena saken :(
Först jobbar jag till 15.30 och sen ska vi på Nathalies dop i Nacka. Det börjar egentligen kl 15 men vi åker dit direkt då jag slutat jobba och hinner ju iallafall till dopfikat.
Sen efter det har mitt jobb vårfest ute i Tungelsta. Jag vill hemskt gärna gå på festen men det blir bara too much.. Jobbar ju kl 7.00 imorrn med och kan ändå inte festa då.
Sen ska jag ju också vara ifrån Melvin i 5,5 dagar i sträck snart och vill passa på att gosa :)
Nu har bussen nått Farsta så jag ska straxt kliva av..
Ha en bra dag!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar