onsdag 29 maj 2013

Stulen cykel

Nu har jag vart dålig på att uppdatera här igen. Sorry för det! Mitt mål är ju att skriva ett inlägg varje dag minst.
Sedan sist har det hänt en hel del..
Samma dag vi kom hem från NY blev min cykel stulen från våran altan . Den stod låst ihop med Lucas och Isabelles cykel men dom tog bara min.
Den var i jättefint skick och såg nästan ny ut trots att den var 4 år gammal. Så trist att lägga pengar på en ny cykel då man hade en fin och fullt fungerande.
Det ända jag inte gillade på den var den omoderna orangea barnsitsen jag hade på den. Hade tänkt köpa en ny svart sits iår men nu blir det både cykelsits och cykel istället :-/
Har hittat en jag vill ha från biltema som inte är så farligt dyr. Den är ärtgrön och är en retro design med endast 3 växlar och cykelkorg. Jag hade 21 växlar på min förra men använde bara 3:an typ ;) och denna har fotbroms vilket är rätt skönt då jag har Melvin bakom.
Får se när vi kommer iväg till biltema så jag kan hämta hem den bara :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar