onsdag 8 maj 2013

NY närmar sig..

Alltså nu är det bannemej inte lång tid kvar tills vi åker till New York jag och Isabelle.
Bara 1 vecka.
Nu börjar det bli hög tid att strukturera upp vistelsen lite så vi får ut maximalt av de få dagar vi är där.
Lite sevärdheter måste vi ju hinna se också och inte bara shoppa.
Packa ska vi knappt göra då ALLA sagt att man ska åka till New York med typ tomma väskor ;-)
Ska köpa lite reseförpackningar med schampo och balsam idag för de vågar jag inte lite på att det finns på rummet. Hårtork ska iallafall finnas och det klarar jag mig inte utan så det hoppas jag verkligen att det finns ;-)
Hotellet vi ska bo på heter Pensylvania och är ett medel hotell. Inget lyx och flärd men det ligger väldigt centralt nära times square.
 
Nu ska jag bege mig mot Farsta för att växla in lite pengar och träna innan jag ska hämta lill hjärtat från dagis.
Hade egentligen tänkt ha honom ledig för en mysdag idag men så var det ju det där utvecklingssamtalet kl. 9 imorse så då var vi ju ändå där.. Han fick då stanna och leka med sina kompisar. Ska hämta honom tidigt iallafall. För nu jobbar jag 6 dagar irad, ända tills vi åker nästa vecka :-/ Kommer att längta ihjäl mig efter min lilla sötkorv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar