torsdag 22 april 2010

Shopping


Idag åkte jag och Melvin till Farsta. Vi träffade Melvins kompisar Lovisa och Alma och deras mammor. Nu käkade alla våra små burkmat, tänkt vad stora de blivit. Sen sprang jag runt i hela centrum och letade present till Isabelle som fyller 15 på måndag. En liten present hittade jag men det är supersvårt att köpa till henne.. Jag köpte en svart topp och lite hårvårdsprodukter till mej också. Måste ju vara fin i håret på lördag, då ska jag ut med jobbet på femkamp och resturang. Hur nu det ska gå med lillhjärtat som vill ha mammas tutte mest hela tiden på kvällen/natten. Men det ska nog gå bra ;) blir det panik har pappa peter lovat att spänna fast Melvin i bilstolen och komma och hämta mej i stan. Om inte innan så lär han ju somna i bilen iallafall.

1 kommentar:

  1. oj ser att det handlats igen, det var det ingen som sade :-) Killarna kommer att klara lördagkvällen

    SvaraRadera