onsdag 7 april 2010

Min födelsedag






Ja, idag var det då min födelsedag. Hela 36 år gammal :-O Skrämmande gammalt men jag känner mej ännu som 25 ;-) Dessutom var det en kvinna som stoppade mej i centrum förra veckan och frågade om jag ville vara med på en undersökning om barnmat. Hon berättade i 10 minuter om den innan hon frågade om min ålder. Sen utbrast hon "nämen oj!! jag söker en mamma under 25, trodde du var yngre" haha då blev jag glad :-)

Idag blev jag ju väckt med frukost på sängen av Isabelle och Lucas. Dom hade gjort såå fint med med smörgås,juice,latte och tänt ljus :-) Av Lucas fick jag en tavla med en bild på mej och massa fina ord om att han älskar mej osv.. och en chokladkaka :-) Och av Isabelle fick jag strumpor (som jag önskat), en bok, halsband och örhängen. Hon hade slagit in allt i en jättekartong som var full med tidningspapper så jag fick veva runt länge och leta efter paketen.Hon hade även slagit in 2 stenar och en kotte.. Världens bästa barn har jag :-)
På kvällen kom mamma,pappa och mormor hit. Vi åt kyckling drumsticks, potatissallad och sallad och fikade med nybakade banan muffins och kladdkaka.
Fick 500:- av min mormor och en fin klocka av mamma och pappa. Av min underbara man fick jag 1000:- som ska gå till ett frisörbesök. Jag brukar ändå alltid byta hans presenter sa han ;-)
En riktigt lyckad dag fick jag :-) Tack snälla!!

2 kommentarer:

  1. väntar på bilderna,förstår att barnmatstanten tog fel på ålder,du är en ärtig 36 åring! Hoppas jag är så fräsch vid 36(något jag betvivlar med min galna familj........)faster eva ps pussa mellans lår från mig!ds

    SvaraRadera
  2. ha ha Vad snäll du är :-) Tror inte din familj är galnare än min ;-) Du är skitsnygg och kommer vara det även när du är 36 :-) Kram på er!!! Ps.. det var inge vidare bilder vi tog idag.. vi glömde fota när vi kalasade så tog bara på mina presenter..

    SvaraRadera