tisdag 6 april 2010

Påsklov


Nu har de stora barnen påsklov. Mysigt att ha alla barnen samlade. Svårt dock att komma på något att göra så att alla blir nöjda.. Det är ju trots allt rätt stor ålderskillnad dem emellan. Idag promenerade vi till farsta. Där fikade vi med smothie,latte och choklad med marshmallows.



Sen köpte barnen ett varsitt spel. Melvin fick lite tuttlunch också innan vi sen promenerade hem igen. Det tar iallafall 1timme fram och tillbaks. Melvin skrek i vagnen på hemvägen så jag och Isabelle turades om att bära honom. Bortskämda unge.. Nu spelas det för fullt här hemma och melvin somnade nyss. Så jag ska gå och laga mat. Bye!

5 kommentarer:

  1. Men det vart ju en super härlig dag låter det som!! Vi vårfixade med cyklarna vi.... (Vilket inte vart så lyckat, men det är en annan sak)
    Våra små har det bra dom som kan bli bortskämda av så många i familjen =)

    SvaraRadera
  2. vad söta de är! Synd att inte deras snygga mamma syntes!!supergott fika.martino opereras på måndag =( stackarn,faster

    SvaraRadera
  3. Såg supergott ut med marshmallows. Har jag tur så får jag semester på fredag, då kanske vi kan ses på en god fika,?...:)

    Kramar
    Anna L

    SvaraRadera
  4. Åh vad glad jag blir när jag får lite kommentarer från er :-)
    Mia: ja, jag läste på din blogg, vilka idioter..Det hade ju kunnat gå riktigt illa som du skrev. Lucas cykel blev stulen i höstas så vi måste köpa en ny snart för det är ju verkligen cykelväder nu :-)

    Eva: Tack du men mamman är inte snygg ;-) Men barnen är iallafall söta :-)
    Stackars Martino :-( Hoppas att det kommer att gå bra!! klart det gör :-)

    Anna: ja, absolut gumman :-) Om nu inte vi åker på en dagskryss till åland. Vi har pratat om att eventuellt göra det på fredag. Ni ska inte med då? ;-) kramis

    SvaraRadera
  5. Ja, kanske de. Vi kan prata om det. Elin skulle nog bli jätteglad. När bokar ni? Och vilka ska åka?
    Stort Grattis på Födelsedagen!!!

    Kramar

    SvaraRadera