onsdag 28 april 2010

Mamma/bebis gympa


Idag tog jag mod till mej och åkte till sats för att testa mamma-bebis gympan. Jag var nervör som sjutton innan för jag har aldrig testat grupp-träning förr. Hoppades på en stor grupp så jag bara kunde smällta in och inte synas så mycket. Men ha ha.. 'yeeh right' gruppen bestod av mej och en mamma till :0 och dessutom var pass tränaren inte svenstalande. Jobbigt när kordinationen oxå var svår. Ja,ja vi överlevde iallafall jag och Melvin. Han skrattade så han kiknade när jag använde honom som tyngd och lyfte upp honom i luften. Ska jag testa detta igen hoppas jag på många flera mammor..

2 kommentarer:

  1. Å Ni är så duktiga som tränar. Det är skönt efter åt

    SvaraRadera
  2. nu myser pappa peter träääääääääning bättre än godis smaka på ordet peter, träääääääning mums!!! melvin håller sig i form, det är bra melvin!

    SvaraRadera