fredag 23 april 2010

inredningsparty





Idag åkte jag och Melvin på inredningsparty hos Annelie i Frösunda. Där var också dom andra i familjelivs-gruppen. Alla bebisar börjar bli stora och uppskatta varandras sällskap lite mera nu. Dom tittar och tar på varandra..såå gulligt.
Vi mammor försökte koncentrera oss på vad party värdinnan sa samtidigt som vi fikade och tog hand om de små.Men det gick bra.
Sakerna som såldes var jättefina. Hade jag haft obegränsat med pengar hade jag köpt det mesta. Men nu fick jag nöja mej med fina silver ljusstakar och fina blockljus till. Skickade en bild till Peter med prisuppgifter som han "okejade" :)
Om ni vill kolla in sakerna som såldes kan ni kika in på Living and Room.
Bilden nedan är tagen från deras hemsida..det är ljusstakarna jag köpte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar