onsdag 14 april 2010

marknadsundersökning

Idag ska jag på en marknadsundersökning på Augur inne i stan. Undersökningen är om barnprudukter, mat tror jag. Jag tycker det känns jobbigt och lite läskigt. ångrar lite att jag tackade ja. Jag ska sitta med 8 andra mammor i 2 timmar och diskutera massa produkter. Man får mat och dryck och 400:- och eventuellt lite produkter.
Men jag är osäker på vart det ligger och känner mej nervös inför att prata inför grupp. Igår tänkte jag att jag eventuellt skulle ringa mej sjuk idag, men det känns inte snällt. Bara att bita ihop och åka in med Melvin. Tur att jag har honom som stöd iallafall. Fick tipset att jag kan nypa Melvin i armen om det blir jobbigt så jag kan gå ut ;-)

3 kommentarer:

  1. det är bara att prata stirra på en utvald person och låtsas att ni är ensamma,det funkar! jag har pratat inför en hel del människor som du vet!

    SvaraRadera
  2. det var faster som skrev tidigare!

    SvaraRadera
  3. men faster måste skriva under ned namn, slarvig faster hahahah. Hälsa Martino från oss alla.

    SvaraRadera