onsdag 25 september 2013

Varning

Idag tog jag bort mina silkesfransar som jag haft i 1 vecka. Och till min stora fasa så ser inte mina riktiga fransar alls ut som dom gjorde innan :(
Dom är nu superkorta och ser klippta ut.
Alla som jobbar med fransförlängning säger att dom upplevs som kortare för att man vant sig vid de långa. Men nää mina är på riktigt sjukt mycket kortare ..
Nu ska jag införskaffa ögonfransserum imorgon och försöka få dom att växa fort som sjutton..
Så min utvärdering av ögonfransförlängning lyder så här: har du korta och typ obefintliga fransar så kör.. Då har du ju inget att förlora och du får fantastiska fransar.
Men har du redan långa fina fransar så avråder jag. Dom blir fan förstörda liksom :-/
Ni ser ju själva på bilden.. Nu och då


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar