söndag 8 september 2013

Helgen

Vilken underbar sommarhelg vi haft. Helt fantastiskt väder med högsommarvärme :)
På lördagen var vi ute hela dagen. Först i en park här i Sköndal där vi lekte och åt lunch.






Och sedan cyklade vi till Gubbängen där vi träffade Maria, Ellie och Michael. Vi lekte i deras park och drack saft och cider på en filt :)
På vägen till Gubbängen hände en liten olycka. Peter och jag cyklade jämnsides ( Melvin bakom mej i barnsits) och Peter råkade komma lite nära och typ prejade upp mig och Melvin mot en gräskant. Och då tippade jag och Melvin rakt ner i cykelvägen :-/ Melvin blev jätterädd men fick inte en skråma. Han satt kvar i sin sits på cykeln även fast cykeln låg på marken. Själv small jag ju i backen.. Skrapade handen och armen och fick en rejält öm höft..
Fy bubblan :-/ tur det inte blev värre. Maria handahöll med plåster då vi kom fram iallafall.

Idag har vi vart på Kaatach Lekland hela dagen..
Jättekul var det :)
Gry Forsell var där också och Melvin satt bredvid hennes dotter i tåget ;)












Sammanfattningsvis har helgen vart kanon iallafall även om jag är lite mör på hela högra sidan av kroppen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar