måndag 16 september 2013

Höst

Nu är äntligen hösten här.
Får man säga så?! ;)
Jag älskar att få ha långbyxor och stövlar igen, att tända ljus och dricka te i höstrusk ;)
Alla årstider har sin charm liksom.
Imorse vräkte regnet ner då jag skulle lämna Melvin till dagis. Men med regnskyddad vagn, stövlar , luvjacka och paraply gick det kanon ändå.
Och efter middagen gick jag ut på en powerwalk i duggregn med Lucas. Det blev 4,5 km, hade velat gå lite längre men det mörknar så snabbt nu och i mörkret vill jag helst inte gå.
Lucas cyklade hela vägen vilket var bra för då höll jag riktigt bra tempo :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jag håller såå med dig. Det finns en charm med hösten också. Älskar att få tända ljus, att mysa framför tvn med mannen och krypa ner i filtar. Fast vi har det väldigt varmt hos oss.. haha

    Kram

    SvaraRadera