fredag 6 september 2013

Freedag :)

Alltså nu har jag inte bloggat på flera dagar. Har kännt att jag borde men jag har ändå liksom inte riktigt tagit mej tiden.

Så grymt skönt att det är fredag idag och jag är ledig i helgen :)
Melvin har kämpat på hela veckan med dagis
"Jag vill inte till gagis" är den stående frasen hela morgonen. Och det är tufft att lämna honom när han inte vill :( så mina lediga onsdagar har Melvin fått vara ledig sista veckorna. Förr var onsdagen alltid min egodag då jag kunde träna, fika eller bara vara..
Men förhoppningsvis blir det snart bättre på dagis.
Idag fick det faktiskt helt okej vid lämningen.

Idag börjar jag sent och skulle jobba till gymmet innan jobbet om jag ville. Men vart sjutton är min ork och energi ?!!
Sitter som en hösäck framför tv:n och tittar på Doctors på 4:an. Ett riktigt bra och lärorikt program.
Trevlig fredag på er!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar