måndag 9 september 2013

Ögonfransförlängning

Shit!! Nu har jag bokat tid för en ögonfransförlängning. Är typ livrädd och förväntansfull på en gång ;)
Mina ögonfransar är jag såå fåfäng med och jag tycker om dom som dom är MEN det efter 20 minuter med ögonfransböjen VARJE morgon. Dom är redan långa men alldeles spikraka utan tången.
Nu har jag en kompis som just förlängt sina på en salong i Hökarrängen och dom blev såå fina. Ingen mascara behövs och dom står rakt upp :)
Rena rama drömmen att vaken så och bara behöva lite fondation , puder och rouge ;)
Den stora oron är dock att jag inte ska bli nöjd och att mina egna fransar ska bli förstörda.
Men med tanke på hur jag behandlar och plågar mina fransar varjedag så borde en påbyggnad vara rena rama semestern för mina fransar juh.
Ruggigt spännande ska det iallafall bli att testa.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar