onsdag 18 september 2013

Ögonfransdagen

Alltså shit vilken dag..
Idag var ju den stora dagen då jag skulle göra en ögonfransförlängning på salong.
Eftersom jag är sjukt fåfäng med just mina fransar var jag ju supernervös över resultatet. Att dom inte skulle stå upp tillräckligt mycket var det jag fasade för mest. Och tyvärr var min oro befogad. Det gick inte att få som jag ville :(
Antar att det beror på att mina egna fransar är rätt långa och spikraka. Och om jag får förlängning som pekar precis rakt upp som jag vill så skulle ju mina egna sticka fram under och peka neråt.
Hur som helst har jag verkligen mått skit idag över dessa jäkla fransar. En värdslig sak kan tyckas men ändå en stor grej för mej ;)
Ser sjukt trött ut då inte fransarna står upp som jag är van vid.
När jag blundar är dom supersnygga dock men kan ju inte gå och blunda liksom ;)









Sista bilden är mina riktiga ordentligt böjda egna fransar. Jag trivs iallafall mycket bättre i dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar