onsdag 9 februari 2011

Onsdag

Idag var jag och Melvin redan klara vid 9 imorse. Så vi packade våra väskor och gav oss iväg till Farsta för ett besök på öppnaförskolan. Denna gång tog Melvin för sig ordentligt på öf. Han klappade händerna och dansade på sångstunden och han lekte utan att kolla mej hela tiden. Han lekte med en röd bil som han släppte ner för rutschkanan minst 50 ggr. Om någon plockade upp bilen blev han fly förbannad och skrek och sprang och tog tillbaks den.






Vi åt lunch på öppnaförskolan och sen bäddade jag ner Melvin i vagnen och gick mot gymmet. Han somnade direkt. Så jag lämnade en sovande son till barnpassningen på sats som vanligt. Han sov i 1 timme så jag hann träna klart :)
När vi kom hem var det full rulle som vanligt. Middagslagning ( lax med potatis)



Och läxläsning och badning av Melvin. Badningen tar Peter oftast hand om. Jag lagar ju maten varje dag ;)
Nu kollar vi på film, Irene huss. Den är bra faktiskt.

1 kommentar:

  1. Bra jobbat Melvin, snart dax för dagis och då får du leka varje dag.

    SvaraRadera