tisdag 1 februari 2011

Feber

Nu har jag visst inte skrivit på några dagar..sorry.
Det tränas och räknas kalorier för min del och så njuter jag av den sista tiden som mamma ledig.
Ringde och pratade med föreståndaren på den privata förskolan Fröet häromdagen och vi ska besöka den på torsdag. Dom har platser och blir det aktuellt med fröet så blir det inskolning i mitten av februari kanske.. Vi har ännu inte fått något besked från kommunen men det lär ju också komma snart. För någon plats måste dom ju erbjuda oss. Men fröet verkar bra och Melvins kompis Nova har också börjat där och dom är nöjda.
Idag är Melvin lite febrig. Märkte det för någon timme sedan, att han var lite varm och hängig. Tempade och han hade 39,2 lillgubben. Jag la ner honom på våran säng och han somnade direkt.. Han som alltid sover efter lunchen och bara en gång nuförtiden. Idag lär det bli en sovning till gissar jag..




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Bra att ni får en dagisplats, även om det inte är det dagis som ni helst vill ha. Nu känner ju Melvin i alla fall Nova, vilket kan underlätta vid inskolningen. Hoppas febern snart går över.
    Hälsningar Farmor

    SvaraRadera