söndag 6 februari 2011

Nöjd

Idag har det varit strålande solsken och milt ute. Vi tog en 1 timmes promenad runt i Sköndal. Peter provade sina nya skridskor
på isen vid skolan så jag och Melvin gick några extra varv runt så länge. Sen gick vi förbi radhusen vid skolan där det var en intressant visning idag. Ååh vad gärna jag skulle vilja ha det radhuset.. Tyvärr kommer vi nog aldrig ha råd att köpa något här för priserna är ju galet höga :(
Utropspriset på detta var 3 990 000:- men det lär gå för bra mkt mer för det var sjukt mycket folk på visningen..

Jag var och tränade idag också. Peter lekte med Melvin på minisats under tiden. Han är ju ännu livrädd för att bli lämnad där tyvärr :( hade vart kanon ifall vi båda kunde träna samtidigt..

När vi kom hem bjöd vi mamma och pappa på lite middag. Det skulle bli julmustkyckling men tyvärr fanns det ingen must i affären så det blev cocacolakyckling istället.. Det smakade okej.
Nu sitter jag i soffan och njuter av ett äpple och känner mej nöjd över att jag hunnit både promenera och träna idag :)
Nu ska jag och Peter titta på underbara solsidan som vi spelade in ikväll :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar