tisdag 30 mars 2010

Tisdag


Vilket underbart vårväder det varit idag. Jag och Melvin mötte upp Anna och Noah i sköndals centrum kl. 10 och sen promenerade vi till farsta. Där mötte vi upp resten av barnvagnsmaffian på en lunch. Vi hann shoppa lite också. Köpte tröjan på bilden och en jeanskjol. Sen blev det prommis hem till sköndal igen också. Gick då direkt till Lucas skola på möte. Melvin skötte sig galant som vanligt. Nu sover han i min famn och jag tittar på förkväll och bloggar samtidigt.

5 kommentarer:

  1. Ä vilken härlig "vårfärg" på tröjan!!! Toppenfin!!!

    SvaraRadera
  2. Tackar :-) gillade färgen men var först på väg att köpa svart som jag alltid gör för att se mindre tjock ut ;-) men va f-n det är juh vååår :-)

    SvaraRadera
  3. Vet inte om det är samma Anna & Noah .. men en dartkompis heter så o hennes son .. :-) .. Kram Kram

    SvaraRadera
  4. Denna Anna har även en till son som är äldre än Noah.. Nu minns jag inte namnet på honom..Men dom bor i Sköndal..
    kramis

    SvaraRadera
  5. Aha då är det fel ;-) .. men kul att dom hette samma o hade samman namn på lillkillen :-) Kram

    SvaraRadera