torsdag 4 mars 2010

Torsdag

Har visst inte uppdaterat på några dagar. Det har vart fullrulle nu när de stora barnen haft sportlov.. I tisdags fick Lucas följa med mej när jag fikade med mamma/baby gruppen. Han spelade nintendo ds och käkade pannkakor och ibland när vi pratade om läckande tuttar och bebisbajs tittade han upp och skrattade och skakade på huvudet..Sen åkte vi alla in till hornsgatan för att blandannat hämta Isabelles biljetter till Green day som hon ska på i Göteborg i sommar. Sen åkte Lucas till sin pappa när vi kom hem.
Igår hade jag och Isabelle en shoppingdag tillsammans i Nacka forum.(ja, Melvin med för den delen) Isabelle köpte converse liknande knallrosa skor och jag en tröja till mej och multivitaminer till Isabelle som typ inte gillar någon mat längre.. Bara pommes och makaroner och flingor typ.. Inte mycket näring i det inte..
Och idag var det fika igen med mamma/bebis gruppen :-) Sen strosade jag runt i farsta en stund.. köpte Max böcker till Melvin på bokrean och badleksaker som såg roliga ut. Skulle ha träffat Jessica och hennes lilla nyfödda kille också men 5 minuter innan vi skulle ses fick jag ett sms att hon kände sig dålig.. trist... Nu vaknar visst lillhjärtat i vagnen så jag ska gå och plocka upp honom..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar