onsdag 10 mars 2010

Onsdags shopping


Idag var det meningen att jag och Melvin skulle testa mamma/baby gympa på Sats men näe, inte heller denna gång kom jag iväg. Man måste boka passet på internet och då behöver man en kod registrerad på sats och denna kod har jag ine fixat ännu. Vore jättekul att testa babygympan..får ta mej i kragen och göra ett nytt försök nästa onsdag. Jag tog en promenad med Melvin till farsta istället. Vädret var helt underbart.. riktigt vårväder. Hoppas nu bara snön smälter bort snabbt så marken blir bar :-)
I farsta köpte jag världens gulligaste pyamaser till Melvin. Kortärmade med korta ben för Melvin svettas så på natten då vi har rätt varmt hemma.
Lunchade sen på jobbet, det var riktigt trevligt att sitta där med Melvin och snacka med kollegorna :-) Vi hade sån tur så 4 stycken hade lunch just när vi kom dit :-)
Sen hann vi även fika med min mamma också. En trevlig dag :-)

2 kommentarer:

  1. Men så stor han ser ut!!! Som en ett åring :) hi hi hi SSSååååå söööt!
    HUgo är oxå en svettis på natten..... hi hi hi Det var n bra pajje.... Hugo ligger ofta i t-shirt och blöja....
    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. haha.. ja han ÄR stor Melvin :-) Pyamaserna är i storlek 80 faktiskt = 1 år juh.. Fast han har egentligen "bara" 74

    SvaraRadera