onsdag 31 mars 2010

sov framsteg


Igår kväll gjorde vi lite framsteg här hemma. Melvin fick majsvälling i min famn i soffan och sen provade jag att lägga ner honom i hans säng. Och till min stora förvåning somnade han efter att jag vaggat med vyssanlull tassarna och sjungit en stund. Det varade dock bara i 50 min, men ändå. Sen dessutom när han vaknade så tog Peter upp honom och la sig bredvid honom i våran säng och han somnade igen UTAN tutte :-O På natten blev det dock som vanligt igen med tutte var och varannan timme men man får vara glad över det lilla..

Nu på dagen idag också nattade jag honom först med tutte i våran säng och han somnade som vanligt snabbt. Men han vaknade efter 15 min. och grät.. Lade mej bredvid som vanligt men gav inte tutte. Han fick istället lyssna på min version av Cara Mia som jag spelade in när vi gifte oss. Har den på mobilen och den var visst väldigt sövande. För återigen somnade han utan tutte :-) Våran dutiga kille :-)

1 kommentar: